poniedziałek, 9 września 2013

Powitanie oraz wyjaśnienia co i jak :D

Ohayo  \(^.^)/

Figuruję tutaj jako Candy Doll Anabell lub po prostu Anabell. Jest to mój pierwszy blog na blogspot i jak na razie oswajam się więc proszę o wyrozumiałość. Szablon zawdzięczam  

Blog jest poświęcony parze SasuSaku (Sasuke i Sakura z Naruto).
Jest to fanfiction NIE oparty na mandze czy Anime.


Akcja rozgrywa się w XXI wieku mniej więcej od 2012 roku w Japonii a konkretnie Tokyo.
Wszystkie nazwy ulic czy budynków są przeze mnie wymyślone, noo chyba, że postanowię inaczej xD
 Taak, to chyba na tyle jeśli chodzi o początek.

P.S.  Już niedługo pierwszy rozdział :D

2 komentarze:

  1. "Chyba nic nie podejrzewa bo zaczął gotować wodę na kawę i wysypywać ciastka na półmisek." przecinek przed "bo"
    "Położył je na stole i zalał wrzątkiem kawę. Po podaniu kawy usiadł na przeciwko mnie." powtórzenie słowa 'kawa'
    "Wesz, Sakura... " brak literki i
    "Lekko spojrzałam na Kibe i chyba zrozumiał co chciałam powiedzieć bo bez słowa wstał i wyszedł z kuchni." przecinek przed bo.
    "Nie cierpiałam tego. Hinata w tym czasie skontaktowała się z Ino. Na nasze szczęście Temari była u Ino." powtórzenie Ino.
    "Możecie już iść w Vanie już macie potrzebne dane." van z małej litery
    "Ostatecznie Kakashi wypchną je i zatrzasną drzwi." wypchnął i zatrzasnął
    "Wzięłam sok do ręki i nalałam sobie w szklankę." do szklanki
    Trochę literówek, błędów składniowych ale jest OKAY
    Ah, trochę błędów jeśli chodzi o dialogi http://www.piszmy.pl/zasady-pisania-dialogow-o-dialogach/Chapter.html tutaj masz ładnie rozpisane zasady.
    Pozdrawiam, Demostenes

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne : ) zapraszam na mojego bloga. Jeszcze nic szczególnego nie wrzuciłam tam , ale pracuję nad nowym opowiadaniem. Zostaw po sobie komentarz jakiś xD

    Mój blog : nakoncuzaswiatow.blogspot.com ^.*

    OdpowiedzUsuń